//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome.Since you are here why don't you follow me ? :D please be nice to me and i'll do the same ^^


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Nurul Hanis
Others:   


Three Months Already ♥

Heheh hi, Assalamualaikum semua :-) Alolo cuba tengok gambar dekat ats tuu . sweet kan ? :* Hahah! Hm tengok tk post tittle kat atas tu? Huhuhuhu 13 February haritu 3month meh :* Hahahah sumpah macam sekejap sangat dah tiga bulan, Sumpah rasa hari hari aku macam baru je couple dgan dia padahal dah 3 bulan. Sekejap nya yaAllah :') Aku bersyukur sangat kau temukan dia dengan aku yaAllah bersyukur yang terkata. Alhamdullilah yaAllah. Sorry lambat post ye ah malas nak on lappy. So harini rasa nak on and nak post benda ni :p Heheh okay jom baca story kita . Harini nak typing panjang sikit ok :p Hahahahahha! Okay ready ready. Ehem ehem *cough* Hm banyak kita dengan dia tempuh. Nak jalan kan relay selama 3bulan ni :') Banyak perkara yang membuat kan kita rasa tercabar. Dia mengajar saya erti setia yeahh! :* kita sayang dia sangat-sangat. Taktahu nak ungkap kan rasa sayang kita macam mana tapi saya sayang dia dari apa pun! Dia milik saya dan selama nya milik saya. Dia cakap nanti kita khawin bila dah ada rumah dan kereta. em em comel nya ucuk kita sorg tu <3 Hahahahahaha! Bila merajuk kan dia tak pernah mengalah pujuk kita even saya balas text dia 'Hm. ok. K' Hahahahaha, Dia cakap *Bila dengan baby ni kena sabar sikit kalau tak, Tak sampai relay kita baby' Hm banyak sangat yang dia dah mengalah dengan kita :') Kita hargai dia sangat-sangat tau. Kita harap sangat-sangat dia jadi yang Halal buat saya suatu hari nanti :') Dia kan selalu cakap kalau b dah takda baby sedih tak. Hmm :( kite tak tahu macam mana kalau kite kehilangan dia betul betul. Saya hilang shira pun dah macam :') Hm ya, Guys kite rindu dekat shira . Rindu sangat-sangat :') Hm rindu nak otp dgan dia rindu nak text dgn dia rindu nak gelak macam 'setan' dengan dia :') Hm dear syira i miss you badly :') Nanti kita jumpa kat sana tau, Nak peluk kau nak cium kau :') Itu yang selalu aku cakap dekat kau kan bila kita sweet-sweet. Rindu nak sweet-sweet dengan kau kak :') Hm takpa kita jumpa sana :* Eh, okay masuk balik about ma'relay w/bantot ayang :p Hehehe ajiq kan dia comel lepastu kan sweet sangat macam gula gula hahahahahahaha :b Dia tak pernah putus asa. Tapi kite sentap yang dia pernah cakap ceni 'Baby ni merajuk je penat lah' Hhahahhaha time tu kite sentap gila lepastu dia pujuk dia cakap gurau :p Hm sebaik k. Baru nk merajuk dengan dia sebab cakap centu. Hm kite suka majuk dengan ajiq sebab cara dia pujuk make me melting k :* Hahahhahaha dah lah sweet lepastu manja. Em em rasa nak gigit je pipi dia. Hahahahaha kite suka cakap dia pekak lepastu dia cakap 'baby lah ni selalu cakap b pekak tengok b dah pekak' ee :p dia comel tomel momel tau. Dah ah gemok pastu suka record suara org :p Hahahaha kite ada record suara dia cakap bahasa memacam nak post tapi takboleh ah cane doh susah :p Hhahahaha takpa biar kite je yang dengar boleh lepas rindu kat ucuk kite sorg tu.Hm haritu kita gaduh kan gaduh besar kan sayang :') Lepastu baru saya tahu awak yang awak betul betul taknak kehilangan saya. Awak merayu, saya tak sangka awak sanggup merayu macam tu even saya dah buat awak macam tu. Awak cakap nak bukak buku baru. So kita bukak buku baru hehehe awak cakap buku kite ketot pastu awak gelak ee geram je. Hahahha kita bukak buku baru buku tu nama dia jeng jeng 'ajiq & zureck' Kita lupa kan masa silam kita mula kan segalanya tentang kita tau sayang :') Kita kan dah janji! Hehehe loveyou sayang <3  Ehem, okay kite nk tengok movie balik :p So thanks yang baca ya, Doa kan relay kami kekal tau :') Kami nak sangat sampai ke jinjang pelamin <3