//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome.Since you are here why don't you follow me ? :D please be nice to me and i'll do the same ^^


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Nurul Hanis
Others:   


I miss My Old Bff :')

kami buddies takkan terpisah
 4 sekawan gila gila satu kepala :*
Hey assalamualaikum readers , cuba tgk gambar dkt ats ni . haaa nk tahu tk diorang ni sapa ? diorang lhaa BFF saya sampai mati :* kitaorg satu kelas , perangai sorg sorg mintak kaki xD hahaha guys korg ingat lagi tk ayat ni 'KAMI BUDDIES , 4 SEKAWAN SATU KEPALA TAKKAN TERPISAH' hmm tapi ayt tuu hanya tinggal kenangan je kan :'/ kita dah tk mcm dulu lagi :'/ now semua dah berpecah ! semua dah ada bestie baru tinggal aku dgn dyra jaa :') hm sokay mybe kitaorg bukan kawan yg terbaik untuk korg :') seriously aku rindu korang yg lama :'( korg ingat lg tk dulu kita selalu ronda sama sama , makan sama-2 , rehat sama-2 , kacau org sama-2 semuanya lhaa hmm :'/ wujud lg kaa 'BUDDIES' ? Aku rasa dah tak kot . hmm memasing dah lupa member lama :') nk buat mcm mna kan :'/ serious aku kecewa gilaa dgn hg awan ! aku ni sapa pada hg weyh ? sampai hati hg buat aku mcm ni kan . selama ni hg tk pernah anggap aku kawan hg kan ? hmm aku bukan lha org yg pertama layan hg , aku bukan lha org yg pertama yg tegur kau , aku ni cuma makanan yg busuk ! bila hg perlukan aku baru hg cari aku ! bila hg dah jumpa member baru , hg buang aku !  hg lupa sapa org pertama yg pernah tegur , layan dan kenalkan hg kat budak-2 lain . hg lupa semua tuu ! aku sedar aku tk baik mcm ana ! yes aku sedar tuu :') aku jahat , teruk , ana baik ! aku tk kisah kalau hg nak anggap aku dah tk wujud dlm dunia ni tp please jgn anggap dyra pun dah tak wujud jugak ! ingat sikit weyh kitaorg org yg pertama layan hg dan tegur hg , sumpah dohh tktahu nk ckp apa :') hmm nvm aku bukan kawan yg terbaik untk hg :') hg jgn risau lepas ni dah tkda dah nama SITI ZURAIDA NOR BINTI ZAMRE wujud dkt dunia ni :') ituu yg hg nk kan selama ni ? hmm sokay :') aku harap hg happy dgn BFF baru hg :') jaga dia leklok jgn buang dia mcm mna hg buang aku dulu :') seriously i miss the old us :'(

sumpah aku rindu hg nur awanis :'( but all it's over :')
KAMI BUDDIES , 4 SEKAWAN TAKKAN TERPISAH . KAMI BEREMPAT BUKAN BERLIMA MAHUPUN BERENAM :')