//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome.Since you are here why don't you follow me ? :D please be nice to me and i'll do the same ^^


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Nurul Hanis
Others:   


PLKN ? oh yeahh :)

Assalamualaikum , Pppssssttttttt~~~ ada orang ke tak ni ? woitwoit mestilah ada kankan >.< ..terlebih perasan =..= . abaikan!!! adakah anda sihat si sana ? atau anda sedang dilanda selsema , batuk , fening kepala , demam dan bla bla lagi ? cewahhh!!! dah macam ape jee lagi ayat skema nak mati tu =P ..kalau sihatsihat jee bagus lah :) ceq tumpang sepuluh jari kaki happy nya >.< if sikacak simanis yang bw(blogwalking) kat sini lesu jee ;'( alahai i, jom makan ubat okeh ^^, kalau sihat baru bersemangat kankan :) ..macam panjang pulak leteran ku kali nie -,-' kesah ? blog gua , gua punya pasal laa nak mengarut apa disini =P..termensengaja kasar tu =P aku tak nak cerita panjang lebar sebab bukan ada yang baca pun :') 
Ehemehem!!! tengok gambar tak tengok title pun dah tau ape yang aku nak citer sebenarnya kankan XD , aku pening dengan ayat sendiri -,-', tolong bagi penampo cepat!!! pangggg @_@!!! sudah kembali paham dengan ayat tu =P . aku dapat PLKN group 1 wa cakap lu :'(  Oh lagi satu. Saya juga dedikasikan post ini kepada rakan yang baru nak masuk kem PLKN masing-masing bagi panggilan ke-dua yg dua minggu lagi . Jadi sebelum kalian semua memasuki dunia PLKN, saya akan dedahkan kepad kalian mengenai kehidupan di PLKN agar kalian lebih bersedia dengan apa yang bakal dirasai.


Jadi APAKAH itu PLKN ? Program Latihan Khidmat Negara mungkin ?
SALAH . Orang kata , PLKN ni Pintu Laluan Ke Neraka . Orang kata lah.
Tapi manusia kata PLKN ni Penat Lelah Kerana Najib. Jadi macamane ? Coki coki ?
Mana yang korang sanggup terima ? Korang tau tak apa yang kita buat kat kem tu ?
Kalau korang dah bersedia untuk terima kenyataan ni, PLKN bukan Pintu Laluan Ke Neraka..
Tetapi memang dah macam neraka !

Awak tau tak yang gambar orang dekat kem senyum-senyum semua tu DUSTA !
TIPU ! FAKE ! PALSU ! LES ! HOMO ! LOVE IS CINTA ! okay dah lari topik.
Tetapi what the hell man?! Awak tengok tak iklan pencuci baju kat tv tu ?
Alaa yang keluar bas PLKN tu lepas tu tiba2 cerita pasal pencuci serbuk BOOM! tu.
Haa yang tu pun tipu jugak sebab mana ada kena basuh baju dekat kem , Ada dobi la -.-
Iklan daripada penaja .
Jadi kenapa saya PLKN ni neraka? MESTILA. Meh saya dedahkan segala-galanya.
Dekat PLKN kena bangun pukul 3 pagi. Setiap hari. Seriously. (omg it rhymes ! )
haha. Awak bayangkan setiap pagi awak tidur tengah lena sambil melelehkan air liur,
Jurulatih (JL) akan masuk dorm kejut korang! Kalau kejut macam :
" Zue, bangun Zue. Dah pagi dah ni. Bangunlaa " Dengan suara Rozita Che Wan takpe!
Tapi korang nak tau tak mereka kejut macamane? Korang tau tak M16 tu ape?
Haa. yelahh. Kan orang kata kalau nak senang bangun, kejut kat ibu jari kaki.
Jadi JL semua cara kejut budak, tembak jelaa ibu jari kaki pakai M16.
Sebab tu lah ramai budak masuk medik alasan cekam. Padahal kena tembak. Serious.
Kalau dia ni kejut bisik pun aku terjaga xD  


Kemudian kalau korang tau, PLKN kan sinonim dengan berkawad kan. Orang selalu tanya,
" Selalu tak korang kawad " ohh ape la soalan. Mane ade selaluuu. SETIAP HARI ADALAH.
Itu yang hitam legam macam bontot kuali kat dapur rumah korang jadinya muka aku.
Kalau kawad biasa takpe. Ni kena kawad sambil pakai baju berat macam Rock Lee tu.
Kalau yang extreme sikit pakai cengkerang macam cerita Dragonball tu.
Sebab tu laa lepas keluar PLKN masing-masing sador ( Termasuk aku )
Kau bayangkan kalau silap kena pumping knuckle atas tar tengah panas, dengan pemberat.
Memang gilaa barbieee la training beliau, wa caya samaaa luuuu.
 Kawad pakai cengkerang tu.

Jadi apa lagi eh teruk PLKN tuu? Haa baru aku ingat. MAKANAN.
Makanan dia kan macam lakhanat campur kerbau. Jadilah lahabau.
Kalau breakfast standard roti gardenia dengan telur mata lembu jee. Tapi luch dia extreme.
Kadang-kadang ular masak lemak, kadang-kadang tikus sambal! Kalau nasib baik,
dapat babi hutan roast. Pergghh memang terliur wa citer, tapi memang tak makan la sebab haram.
JL kata, dorang bagi makanan camtu sebab dekat hutan susah na cari ikan, ayam.
Serious merepek. Jadi ayam hutan tu natang ape kann? Ish ish.
 
 errr tengok pon nak termuntah -.-
 
Err ape lagi haa keterukan dan keseraman PLKN ni.. ermmm. Haa potong rambut.
Ya Allah... Aku tak sanggup cerita pasal ni. Diorang akan potong rambut lelaki.
Sampaaai botak ._.
 
Tapi kann, sebenarnya. Korang semua kena gamee!! 
HAHAHA
 
 *krik krik*
 
err. kena game tu kira macam kena tipu laa.. err haha. alaa. kena pancing?
anyone?
  

#HAMBAR
 
okay lha sambung di new entry . hehehe :D