//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome.Since you are here why don't you follow me ? :D please be nice to me and i'll do the same ^^


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Nurul Hanis
Others:   


Tak Mudah Aku Melupakan Mu :')

Haaaaaaaa, Assalamualaikum, ? Lama nya tk post kan, Haha tpi kalini nak post about my life without him :') Haha now kita orang dah break, tk silap dah nak dekat berapa minggu, 2 minggu dah kot . lama nya kan. Lama nya hidup tanpa dia, tanpa gelak dia, tanpa manja dia, tanpa kasih sayang dia :') Rasa macam kosong sangat hidup tanpa dia. Kalau lah dunia ni bisar di putar seperti oreo di putar kan best :p Boleh putar saat saat bahagia bersama dia :') Hanya Allah je tahu betapa rindu nya dekat dia, rindu sangat :') Rindu relay zureck dengan ajiq, tapi tu semua kenangan lah tkboleh pun nak dapat kan balik. Hahaha, apa lah aku ni. Hm, kenapa susah sangat nak move on? Semua cakap *zureck kau bodoh tunggu dia, kau memang bodoh dia bahagia zureck. Move on! Kau boleh dapat yang lebih better dari dia* Lol dorg bukan dekat tempat aku, dorg tk rasa. Ya i know ada lagi org yang masalah nya lagi besar dari aku. Tapi tapi............... hm aku rindu dia. Rindu dia yang selalu mengalah, yang selalu  faham aku. Tapi sekarang aku ni macam strangers. Hahah wuu strangers well org asing :') Hm, setiap hari aku pujuk hati aku. Supaya terima yang dia bukan milik aku, BUKAN MILIK. Hm idk kenapa susah sangat nak lupa kan dia, padahal dia bukan milik aku. Dia bahagia tanpa aku , aku nak move on aku nak kuat tapi bila baca semua text dia semua janji dia semua record suara dia aku lemah. aku rindu dia, rindu yang terungkap kata nya. I can't describe how much i miss him, how i need him in my life, and how i love him only God know :') Hm, ajiq. Relay kita dah rosak kan, rosak sangat ni first time kita break lama. Saya tahu kita dah tak ada jodoh, Tapi kenapa saya tkboleh move on. Kenapa mesti awak yang saya nak, padahal ramai lagi. Nawh, i know hm cause i love you whole my heart. I need you to colouring my life. I want you to be my mine only mine :') Tapi tu semua mimpi hahahahahahahaha, Should i searching? Oh now its fucking damn tired to being hurting. To fucking damn tired to falling love. I just want focus on my study its better. Hm, bila sorg sorg kan dengar lagu yang selalu dia nyanyi mesti rasa nak nangis rasa sedih semua ada. YaAllah, to hurt. Kenapa boleh sayang dia sampai macam ni sekali, dulu tkpernah pun sayang org macam ni. Haha u know cause ajiq always being sweet tapi tu dulu, ajiq selalu cakap 'nanti khawin dengan b eh, duduk dengan b eh' :') 'B sayang baby sangat sangat, b takut kehilangan baby' Hahah benda ni aku selalu ingat even benda tu dah tk kan terjadi dah. Hm, ajiq ? The special guy in my heart, i cant forget him. i can't stop loving him. Urgh, kenapa lah susah nak lupa kan awak ni gemok :( Kenapa saya sayang awak sampai macam ni sekali, kenapa susah saya nak move on. Hm, God i wish one day i will forget all about him :')